FAURECIA SEATING PÍSEK
Faurecia Components Písek - je jedním z nejúspěšnějších závodů v Evropě na výrobu autosedadel. V závodě se vyrábí kovové konstrukce autosedadel již od roku 2007. Zaměřují se na výrobu autosedadel pro významné automobilové společnosti jako je BMW, Porsche, Porsche Panamera, VW Group, PSA Group a GM Europe.
Základní používanou technologií ve výrobě je svařování a to jak klasickou metodou, tak i svařování nejmodernějším způsobem a to metodou laserovou. Možná i to je ten důvod, proč zde pracují specialisté z různého odvětví. V závodě také probíhá montáž těchto konstrukcí na moderních výrobních linkách a lakování ocelových rámů autosedaček.
V současné době závod zaměstnává kolem 500 zaměstnanců v oblasti výroby a administrativy a denně komunikuje se zákazníky i dodavateli z celého světa.
FAURECIA SEATING PLZEŇ
Faurecia v Nýřanech u Plzně – je nejmladším závodem v České republice. Provoz zahájili 1. 5. 2013 a vyrábí autosedačky pro 4 klíčové zákazníky BMW, OPEL, VW a Mercedes Benz. Ročně závod vyrobí 600 000 kompletních setů do automobilů. Fungují v režimu JIT, což znamená, že nemají téměř žádné skladové zásoby. Výroba je u nich opravdu velmi dynamická, jelikož sedačky, se 20 hodin po výrobě v Nýřanech montují do hotových aut v Německu
Závod má kolem 1000 zaměstnanců a pořád se rozrůstá.
FAURECIA CLEAN MOBILITY BEZDĚČÍN
Faurecia Clean Mobility - je jedním ze tří závodů v České republice, zabývajících se výrobou výfukových systémů. Tato divize je ve světovém měřítku jedničkou na trhu. Zabývají e se technologií sváření a ohýbání.
První výroba zde začala 1. 5. 2013 a v této době čítal závod kolem 100 zaměstnanců. Během své dosavadní doby působení závod sčítá již kolem 700 zaměstnanců.
Mezi přední zákazníky závodu patří: FORD, VW, FIAT, TOYOTA, REANULT, NISSAN, DACIA a další
FAURECIA CLEAN MOBILITY BAKOV
Faurecia Clean Mobility Bakov - je závod, který se začal budovat v červnu 1999 a v lednu 2000 se otvírala první část výroby. Celý závod tak, jak jej můžete poznat v současnosti, vyrostl postupně ve třech etapách.
Počet zaměstnanců se pohybuje kolem 450 vč. agenturních operátorů.
Hlavními zákazníky jsou především koncern Volkswagen, JLR, Stellantis, Volvo, Audi, Daimler a celá řada dalších výrobců osobních automobilů.
Závod je velice stabilní, co se týká zaměstnanců, seniorita jak ve výrobě, tak v podpůrných funkcích se pohybuje kolem 8,5 roku.
V současné době se výroba zaměřuje hlavně na „cold end“, což je část výfuku za katalyzátorem až po koncovku.
Specifikem bakovského závodu je výroba výfukových klapek , které jsou součásti výfuku. Zvyšuje výkon motoru a také vytváří zvukový efekt především u silných sportovních vozů (Ferrari, Lamborgini, Porsche apod.), ale v poslední době se začíná používat i u dalších automobilů.
V bakovském závodě se setkáte s nejmodernějšími technologiemi zpracování kovů – tvarování a lisování plechů a trubek za studena, celá řada svařovacích technologií, jak ručního, tak robotizovaného svařování. V březnu 2017 byl instalován první „cobot“ čímž se tak Bakov dostává blíže k digitalizace a automatizaci.
FAURECIA CLEAN MOBILITY PÍSEK
Faurecia Automotive Czech Republic s.r.o. je součástí obchodní skupiny Clean Mobility a zaměřuje se na výrobu výfukových systémů (svodová potrubí, katalyzátory, filtry pevných částic) pro zákazníky jako jsou Volvo, Peugeot, Citroen, Opel, VW/Škoda, Ford a další.
Výroba byla zahájena v prosinci 2006 a v současné době závod zaměstnává kolem 500 zaměstnanců. Závod využívá zejména technologie ohýbání trubek, zkružování plechů a svařování.
FAURECIA INTERIORS PARDUBICE
Faurecia Interiors Pardubice – je jedním ze dvou Faurecia závodů v České republice, který spadá do divize „interiéry“ a zaměřuje se na výrobu textilních a plastových dílů pro automobilový průmysl. V rámci rodiny Faurecia je závod unikátní díky své kombinaci 2 technologií – vstřikování plastů a termoformátování textilií.
Historie závodu je bohatá, sahá až do poloviny 90. let minulého století. Během této doby docházelo k postupné transformaci, změně majitelů a částečně i ke změně vyráběných produktů, po celou dobu však byla hlavním předmětem podnikání výroba dílů pro automobilový průmysl.
Dne 1. 3. 2012 se tento závod připojili ke skupině Faurecia Group a stali se tak členem mezinárodní, dynamické, rychle se rozvíjející společnosti.
Předními zákazníky jsou TPCA, GM a Škoda.
FAURECIA INTERIORS PLAZY
Faurecia Interiors Plazy - Závod se začal stavět již v roce 1995. Samotná výroba byla zahájena v roce 1996 dodávkami přístrojových desek pro model Škoda Octavia. V roce 2000 začal závod vedle přístrojových desek vyrábět také dveřní výplně, a to pro model VW Polo. S nárůstem počtu zákazníků a objemu výroby bylo nutné v průběhu následujících let závod několikrát rozšířit. V posledních letech přibyli nejen noví zákazníci, ale i nové technologie výroby.
Faurecia Interior Mladá Boleslav patří mezi středně velké podniky. FIS Mladá Boleslav patří mezi technozávody vybavené technologiemi pro výrobu téměř celé palety interiérových dílů.